10 oct. 2011

Învaţă-mă

Arată-mi te rog luna
De pe bolta neagră.
Învaţă-mă să-i cer,
În miez de zi s-apară.
Învaţă-mă să numar stele
Cu capul pe-al tău umar,
S-ajung la mii din ele
Să nu mă plictisesc să număr.
Arată-mi te rog marea
Să ne lovim de valuri
Sub talpi să simt nisipul
Să fie al nostru litoralul.
Arată-mi munţi să escaladez
Şi să plutim pe vârfuri,
Şi să-mi spui că nu visez
Când scriu rânduri,rânduri.
Învaţă-mă să dansez în ploaie
Să citesc în adâncul privirii tale
Învaţă-mă să mă cufund în flori
Hai! să formăm chipuri în nori.
Arată-mi cum să scriu pe soare,
Învaţă-mă să sculptez în raze
Învaţă-mă să plâng cu obraji uscaţi
Şi să le-arăt lumina,unor ochi întunecaţi.
Învaţă-mă să râd cum se cuvine
Să nu-mi fie teama de ceea ce vine.
Arată-mi cum să zâmbesc curat
Şi să cred mereu,pe cel nevinovat.
Învaţă-mă să mă încred în tine
Să-ţi fiu alături la rău,la bine.
Dar mai pe scurt,într-un final
Îndrăgosteste-mă de tine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu