25 oct. 2011

As avea nevoie

Şi mai am nevoie
Puţin mai mult de soare.
Să mă îmbăiez în raze.

Şi am nevoie de pix si hârtie
Să revărs pe ea,puţină nebunie.

Am nevoie de-un strop
Strop de fericire,de iubire,de tine!

Am nevoie să fie bine
Am nevoie de-un câmp cu flori
Şi-n surdină,sunet de viori.

Am nevoie de-un leagăn improvizat
La marginea pădurii,într-un sat.

Aş avea nevoie de-o apă curgătoare
Şi-n fond sunetul vocii tale
Ce mă linişteşte,când dispar raze.
Şi-n braţe nevoie aş avea!
Ca la tine,nu-i nicăierea.

Aş avea nevoie de hărtie pentru vise
Să aştern pe ea,temeri pretinse.

De muzică nevoie aş mai avea.
Desigur,fără ceaşca de cafea!
De-o pătură,căci se face frig.
Şi tot mai puţin mă mişc.

Cred că un somn mi-ar mai trebui
Mult e trecut de miezul nopţii
E-ntuneric,muzică ascult,şi scriu poezii.

Aş avea nevoie deci
Cu-atât mai mult de tine
De ploaie,şi un strop de fericire.

2 comentarii: