2 aug. 2013

Dans in ploaie

Şi da,nu mi-am învăţat sufletul să cânte
Decât în dansuri,sub nesecate ploi
Atunci când picuri cad,şi zâmbete se-nalţă
Când e prea cald,când frigu se-aruncă-n balanţă.
Nu mai simt nimic,decât picuri ce cad pe faţă.
Şi da,nu mi-am învăţat zâmbetul s-apară
Decât la căldura,ce-l scoate din frigul de-odinioară.
Să ştii că inima-mi bate în ritm alert,pierdut
În coaja ei de gheaţă,încălzită la fiecare-nceput.
Şi obişnuită cu răceală-n piept...
Urlă după căldura,cunoscută ca şi concept.
Mi-am învăţat colţul gurii să se-ntindă
Şi braţele,ce-i mai cald să cuprindă.
Ce mic e înaltul cerului,atunci când plouă
Râde sufletul,căci îl dezgheaţă-n picuri de rouă.
Da...şi ochii-mi ştiu să zâmbească,să râdă,să sclipească
Şi mai presus de orice-naltă uimire...ştiu să iubească

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu