8 iun. 2011

A nu stiu cata oara

E a nu ştiu câta oară
Când crini înfloresc
Şi la mormîntu-ţi mamă
De aici,privesc.

E a nu ştiu câta oară
Când poze vechi găsesc
Şi chipul tău,iubită mamă
În amintiri pictez

E a nu ştiu câta oară
Când la mormînt compun
Versuri despre tine
Şi-al meu drum..

E a nu ştiu câta oară
Când crinu-ţi înfloreşte
Dar tu nu eşti aici
Să vii,să-mi dai de veste

E a nu ştiu câta oară
Când mâna-mi tremură la gândul
C-au trecut şi că vor trece
Fără tine,ani de-a rândul

E a nu ştiu câta oară
Când ochii îi închid
Sperând că-i voi deschide
Şi voi fi din nou copil

E a nu ştiu câta oară
Când,de acestea-mi amintesc
Şi din vise mamă
Te scot,te imbrăţisez

E a nu ştiu câta oară
Când încet mă-ncurajez
Ca-nviitorul ce-i aproape
Plângând,ai să ma-nbrăţişezi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu