30 sept. 2011

Lucruri simple

Lucruri simple,mă fac să zâmbesc,
Răsăritul,lângă cel pe care-l iubesc.
Vocea caldă,pe care-o aud
Pe care o-nregistrez,s-o ascult.
Un covrig împărţit în doi
Un dans în ploaie,suntem noi.

Lucruri simple,mă fac să zâmbesc
Soarele cald vara,pe care-l doresc
Plimbări,pe drumuri pustii
S-ascult glasul,apei zglobii!
Să formez chipuri în nori
Şi să-i număr din doi în doi.
Şi seara apusul să-l privesc
Cu-o prietenă,sau cu cel ce-l iubesc.
Să-mi oglindesc privirea-n apă
Şi să-l privesc pe cel ce-mi redă  viaţă.

Lucruri simple,mă regăsesc
Când plâng,când râd şi când iubesc.
Ce-i mai simplu,mereu am să-mi doresc
Şi ce am scump,să nu părăsesc.
Munţi să escaladez neîncetat
Şi stele să privesc,de nenumărat.
Sub copaci,să m-adăpostesc de soare
De-acele raze,uneori caniculare.
Să am prieteni,mereu aproape.
S-apeleze la mine,în miez de noapte.
Lucruri simple,deci vreau să trăiesc.
În tot ce am,când zâmbesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu