25 mai 2011

A trecut

A mai trecut un an
A mai trecut o clipă
Şi toate acestea s-au dus
Spre,ceea ce ei numesc risipă.

Au trecut atatea
Câte doruri si cât chin
Când visele mele
Erau blocate-n Frunze de pelin

Şi durea atât de tare
Şi clipa tot trecea
Visele mă părăseau
Şi rămâneam în agonia mea.

Toate visele ar trece
Dacă clipele ar sta
Dar pelinul e amar
Şi nu cade ca o stea

Dacă visele mele
S-ar deschide-n zori
Ar umple ţara de culori
Şi câmpia de flori.

Dar un vis rămâne-n noapte
Ca o stea pe jumătate
Un vis neîmplinit
E greu de atins.

O furtuna au semănat
Anii când treceau
Ploua cu frunze de pelin
Îngopau anii ce vin..

Dar tace cerul
Când e senin
Se pregăteşte
Pentru clipele ce vin


Şi când anii vor trece
Şi alte clipe vor zbura
Veţi spune despre mine
“ Cine a fost ea ?”

Unii vor răspunde
Negativ,neştiutor
Deşi în  probleme
I-am ajutat de mii de ori.

Alţii vor răspunde…
Cu un zâmbet trist:
“Un poet a plecat din lume
Sperând că-n somn…
E mult  mai bine”

Ai mei prieteni şoptind vor spune
Că azi au scapat de un nimen’
Sau unora le va părea mai rau
Şi vor sadi trandafiri rosii
Pe mormântul meu.

Dar n-am ajuns acolo
Clipa aceea încă nu ma ajuns
Şi după ce iubesc…
Sper să trăiesc.

De mult clipe au trecut
Şi un vis mi s-au parut
Un vis închis in pelin
“Cum vor fii oare anii ce vin?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu