25 dec. 2014

Te caut

Te caut iarna
Ca frigul s-alung
Te caut cu lacrimi îngheţate
Din tot cerul nu-mi ajung.
Te caut cu zâmbetu-n buzunar
L-am desenat pentru tine
Şi-am să-l port cand temeri dispar
Mai exact cand te voi gasi iar.
Te caut iarna târziu
În parc,pe banci nu ştiu.
Te caut pe străzile pustiite
Cu mâinile atât de obosite
Te caut cu inima tresăltând
Şi ochii,mereu visând
Te caut de vreme multă
Căci glasul tău mă-ncantă
Şi-i duc lipsă multă,multă
Te caut tăcând.
Că nu o voi mai face
Mi-am spus plângând!
Că te voi lasa cu ea
Că nu te-aş mai deranja
Dar continui să te caut tacand
Te caut la mine renunţând
La viaţă,la tot ce-i pe pamant
Te caut iarna târziu
Pe-acest drum prea des pustiu.
Nu ştiu unde te-aş putea găsi
Nu cred că va mai fi o zi
Dar te caut cu inima sperând
Că-mi voi purta zâmbetul

Din suflet renăscând.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu