23 ian. 2014

In mare

Sunt prinsa-ntre alge,
Iar coralii-mi sunt perne.
E gol de viata aici...
E gol si rece.

Deseori simt un curent ce trece
Deasupra-mi lasand dare,
In nuante de sange.

Si-s aici incatusata-n verde,
Oricat m-as zbate...
Nimeni nu vede!

Poate m-au dat disparuta,
Poate n-au indraznit, s-observe,
Ca prezenta-mi din terestru, se pierde.

Singuratatea de aici,
Ma macina-ntruna
Caci cerului meu...
Ii lipeste chiar si luna.

Aud doar sunete stranii,
Venind dintr-un ecou de apa.
Ele n-au directie....
Ele vin si pleaca!

De-as vedea in fata,
Macar de-o privire...
Dar nu stiu de-i ceata,
Sau inceput de orbire.

Incep sa-mi lipseasca simturi,
Si nu-i vreo poezie.
Simt ca plutesc departe...
Desi-s incatusata, de-o vesnicie!

Amintiri se napustesc rapid.
Si-mi amintesc de multe...
Odata, pasisem orbeste 'nainte.
Cazand in aceasta mare,
Acum stiu de ce...
Nu trebuia sa m-apropii, cu atata nepasare!

Candva, m-am inecat in mare!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu