4 ian. 2013

Pentru tine...

Poate-ţi pare că cer prea multe
Atunci când zâmbesc,cu buze mute.
Atunci când poate ochii,chiar ochii
Îţi şoptesc din vise,ideile nespuse.
Când braţele te cer neîncetat
Cum te caută,decând nu am mai stat.
Şi atunci când se frânge tot...din mine.
Să mă cuprinzi tu,dacă nu..cine?
Iar când toate par ca se termină
Să fii tu aici,să-mi aduci lumină.
Nevoie de tine,de-ai şti câta am
Am simţit cu tine,tot ce visam.

Poate-ţi pare că vreau prea multe
Dar ce-am pentru tine..?
Lasă-ţi sufletul să asculte!

Căci inima...Da! ţie am să ţi-o dau
Nu,nu e pentru altcineva,nu vreau!
Şi-am să stau lângă tine...
Indiferent că e rău sau bine.
Şi din mine,tot ţi-aş putea da
Să am grijă de tine,de inima ta!
Poate cândva am să greşesc...
Mă ştii,nu intenţionez să te rănesc!
Şi-ar fi atât de greu dacă vreodată
N-ai mai fi tu...Mi-ai lua lumea toată!
Deci cu tine vreau să-mpart de toate
Tot ce am,şi ce visez s-am parte.

Dar nu ajung aici atâtea caractere,
Cât vrea să spună al meu suflet...
Să strige cu putere!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu